Alma Mater | |
Idén is értékelhetjük a TIK szolgáltatásait | [ 2012.11.22. ] |
Az SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központja az év végéhez közeledve újra elindítja látogatói elégedettségi felmérését.
SZTEinfoA SZTE TIK vezetése immár ötödik alkalommal kérdezi meg látogatóit, mennyire elégedettek a szolgáltatásokkal, a színvonallal és a környezettudatos megoldásokkal. Az idei esztendőben is papírmentesen, online kérdőív kitöltésével vehetnek részt a felmérésben az érdeklődők. 2012. november 16. és 30. között várják az értékeléseket. Az online kérdőív elérhető a TIK kabineti számítógépein, hivatalos Facebook-oldalán (www.facebook.com/SZTETIK), illetve az alábbi linken (https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEZoZVZxQk1zUzJ3cUwxX1psNy1kNWc6MQ). A kitöltők között értékes nyereményeket sorsolnak ki, 5 szerencsés véleménynyilvánító betekintést nyerhet a TIK igazgatóság munkatársainak, igazgatójának egy napjába (2012. december 7., péntek), megnézheti azokat a helyiségeket, melyeket eddig még nem láthatott, illetve a Presztízs Díjátadó Gála előkészületeit is figyelemmel kísérheti a rendezvényekért felelős munkatársak társaságában. A nyereményekről és a felmérés állásáról további részleteket a www.facebook.com/SZTETIK oldalon olvashatnak. 2011-ben egyébként 950 főt (97 százalékuk SZTE-s hallgató) kérdeztek meg a látogatói elégedettségi felmérés során, s kiderült, hogy a központ használói fontosnak tartják a környezettudatos magatartás népszerűsítéséért tett erőfeszítéseket. A válaszadók 1-től 5-ig tartó skálán összességében 4,52-re értékelték a TIK-et, ami azt mutatta, hogy rendkívül elégedettek a működésével. Egy hasonló skálát alapul véve bizonyosságot nyert: az itt megfordulók fontosnak tartják, hogy a TIK szerepet vállaljon a környezettudatos magatartás népszerűsítésében. Az eredmények azt mutatták, legpozitívabbnak a központ hangulatát, hallgató-központúságát, környezet- és energiatudatosságát, fejlődésre törekvését, a könyvtárat és a gyors internetkapcsolattal rendelkező számítógépes kabinetet, a közösségi tér funkciót és a rendezvényeket, valamint a TIK sokoldalúságát tartják, míg legkevésbé a biztonsági szolgálattal, a központi ügyfélszolgálattal, az automata csomagmegőrzővel és kávézóval voltak kibékülve a felmérésben részt vevők. Rendkívül érdekes lesz majd összehasonlítani az idei kutatás adatait a tavalyi számokkal, s ez alapján levonni a tanulságokat. |
|
<< vissza |
Hozzászólások (a hozászóláshoz regisztráció szükséges)
Ehhez a cikkhez még nem szólt hozzá senki!
Innen-onnan • SZTE • Kultúra • TIK • Buli • Póker • MESE • Ösztöndíj • TÁK • REÖK • JGYPK • Egyetem arca • KMK • Koncert • Pályázatok • Előadás • Jugyu napok • Sport • Művészet • Európa • Diplomaátadó • Fair play • Felvételi • OTDK • Verseny • Kutatás • Képzés • Szeged • Egészség • Pénzügy • Munka • Hökkentő • @egyetemista • Alma Mater • Mappa • Hathárom • Bájital • SZTEhetség |